- See more at: https://jepunmari2.blogspot.com/p/cara-tukar.html#sthash.PrrPdanp.dpuf Chenta Syahiera: May 2013

31 May 2013

The New Beginning Of The New Life

Posted by scha syahiera at 11:28 0 comments
Ini bukan kali pertama Ieyra pisah dengan family. So, bukan masalah besar bile Ieyra dapat tau, Ieyra berjaya ditempatkan di Kolej Matrikulasi Pahang (KMPh) untuk sesi 2013/2014. Walaupun bukan kali pertama, perasaan sedih bile terpaksa tinggal jauh dari keluarga untuk mase yang agak lame. Ieyra takut sebenarnye, 'Kite tak tau bile kite akan meninggalkan orang yang kita sayang, dan kita jugak tak tau bile orang yang kite sayang akan meninggalkan kite'. Ini betul, kan? Walau bagaimanapun, perasaan ini Ieyra pendam je, demi sebuah tanggungjawab : mencapai kejayaan untuk Umi & Abah.

Umi Abah : Along janji akan buat terbaik!

Dah seminggu je pom kat sini. Happy ? Tak pom. Minggu orientasi, biase laa. Sedikit penat, tak cukup tido oitttt. Dah laa ambe ni hantu tido. Ala mak aii. Roomates ? Sporting gler kot. Okey, Alhamdulillah. Ieyra okey je dengan dorang.

Salah seorang roomate. Syarfa...

Mak aii. Orang selangor tapi power cakap kelate..



Ieyra ada azam baru di sini. Ieyra pernah jatuh, dan tak nak jatuh untuk kali kedua. InshaALLAH, semoga Allah merestui apa yang Ieyra sedang jalankan.

MR. FUNNY.

Okey, tengok pic kat bawah. Amacam ? Engaged ? No comment.


Abaikan Baju Pink, Sedikit Tidak Comel.

The Moment I Saw You I Know My Life Never Be The Same.




 

Chenta Syahiera Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea